Aplikacja została zintegrowana z systemem magazynowo-sprzedażowym Asseco WAPRO, dzięki czemu automatycznie tworzy w nim zamówienia do konkretnych dostawców na poszczególne komponenty potrzebne do kompletacji zlecenia od kontrahenta.
Funkcja ta umożliwia planowanie wielkości produkcji w kalendarzu i dokonywanie w nim również edycji planów produkcyjnych.
Ponadto w Anvis stworzony został również moduł transportowy pozwalający śledzić dokładne położenie poszczególnych partii elementów do montażu, jak i gotowych produktów. Firma Anvis korzysta z usług podwykonawców w różnych rejonach Polski i stąd możliwość szybkiej i wygodnej współpracy z nimi jest wyjątkowo istotna.
Anvis zdecydowało się również na usprawnienie swojej analityki biznesowej, bez której rozwój współczesnego przedsiębiorstwa jest wręcz niemożliwy. Wdrożony system Asseco WAPRO Analizy wielowymiarowe WAPRO Analizy umożliwił przeprowadzanie wszechstronnych analiz danych handlowych i finansowych firmy. Co najważniejsze, cała analityka jest możliwa do wykonywania w jednym miejscu.
„Oprogramowanie Asseco WAPRO z powodzeniem wspiera pracę naszej firmy, poprawia jej jakość i znacznie ułatwia wiele czynności. Nowy moduł planowania produkcji pomógł nam zoptymalizować proces produkcji oraz koszty z nim związane. Moduł planowania transportu dodatkowo usprawnił współpracę z podwykonawcami, a także klientami. W efekcie obecnie zlokalizowanie konkretnego towaru zajmuje dosłownie kilka sekund. Poza tym, dzięki wdrożeniu nowych możliwości szeroko pojętej analizy danych, uzyskaliśmy szczegółowy obraz naszej działalności. Na podstawie generowanych raportów możemy łatwo wnioskować, w jakim tempie i kierunku rozwijać firmę, jakie decyzje należy podjąć i jakie działania zaplanować” – powiedział Witold Szewczyk z Anvis Szewczyk Szewczyk Spółka Jawna.
Firma Anvis użytkuje oprogramowanie Asseco WAPRO od 2010 roku, korzystając z systemu magazynowo-sprzedażowego WAPRO Mag, programu finansowo-księgowego WAPRO Fakir oraz aplikacji środki trwałe WAPRO Best. Wraz z implementacją nowych rozwiązań, spółka dokonała także aktualizacji obecnych systemów, dzięki czemu zostały one jeszcze bardziej dostosowane do jej wymagań biznesowych, m.in. w zakresie tworzenia raportów dodatkowych czy gniazd rozszerzeń.