Usiądź wygodnie i napij się kawy – zrobimy to za Ciebie!
Nowy pracownik to nie tylko świeża krew w zespole, ale także spore wyzwanie dla pracodawcy. Jak sprawić, aby szybko poznał systemy Wapro ERP i potrafił je optymalnie wykorzystywać w codziennej pracy? Posiadacze usługi TPT360 (Telefoniczna Pomoc Techniczna) nie mają tego problemu.
Jeśli jeszcze nie wykupiłeś jednej z najpopularniejszych usług wspomagających obsługę systemów Wapro ERP, zachęcamy do zapoznania się z jej opisem. TPT360 (Telefoniczna Pomoc Techniczna) to przede wszystkim pomoc dla pracodawcy i jeszcze większe wsparcie Działu Helpdesk Wapro ERP.
Jeśli jesteś już szczęśliwym posiadaczem pakietu, przypominamy, że dzięki dostępnym szkoleniom e-learningowym nowy pracownik może samodzielnie nauczyć się obsługi 9 naszych programów bez wychodzenia z domu o dowolnie pasującej mu porze. Po przejściu na platformę otrzymasz dostęp do 250 merytorycznych filmów, pokazujących w jaki sposób działają: Wapro Mag, Wapro Fakir, Wapro Kaper, Wapro Gang, Wapro Aukcje, Wapro JPK, Wapro PPK, Wapro KSeF i Wapro Portal HR.
Dzięki pakietowi szkoleń e-learningowych:
- nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wdrożeniem nowej osoby – masz za darmo wiedzę na temat działania 9 programów,
- szybko wprowadzisz nowych pracowników w świat systemów Wapro ERP zaoszczędzając swój cenny czas,
- możesz przeszkolić wszystkich pracowników w firmie,
- w prosty i przystępny sposób pokażesz podstawowe funkcje i możliwości systemów – masz wiedzę naszych szkoleniowców na wyciągnięcie ręki,
- wyeliminujesz możliwość popełniania błędów i pomyłek, wynikających z przekazywania wiedzy na temat programów przez innych pracowników,
- wzmocnisz pewność siebie nowego pracownika, pozwalając mu na samodzielną naukę,
- pracownicy mogą uczyć się w dowolnym miejscu i czasie,
- możesz wielokrotnie korzystać z dostępnych materiałów – doświadczeni pracownicy też mogą się z nich uczyć,
- urozmaicisz czas nauki dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii,
- zaczniesz wykorzystywać nowe funkcje systemu, których nie znali Twoi pracownicy,
- użytkownicy, poznając pełne spektrum możliwości systemu, będą mogli na nowo spojrzeć na procesy w Twojej firmie i je usprawnić.
Pozwól swoim ludziom rozwinąć skrzydła i daj im dostęp do wiedzy, dzięki której zyskasz prężny i mocny zespół wykwalifikowanych pracowników.
Dostęp do platformy uzyskasz po zalogowaniu się na stronie Internetowy System Zgłoszeń.
Przygotowaliśmy nową promocję dla użytkowników TPT, a w niej moc korzyści i wsparcia. Przejdź na stronę promocji: Pakiet korzyści do Telefonicznej Pomocy Technicznej!