WRÓĆ DO LISTY ARTYKUŁÓW

Aktualizacja platformy WAPRO B2C/B2B do wersji 3.12

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, iż dokonaliśmy aktualizacji platformy WAPRO B2C/B2B do wersji 3.12. Zachęcamy do zapoznania się z listą zmian, jakie wnosi nowa wersja. Zmiany w uruchomionej właśnie wersji 3.12 przedstawimy poniżej.

Wyłączenie wsparcia dla skórek starego typu
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, nowa wersja (3.12) kończy wsparcie dla starych skórek, czyli niedziałających w trybie RWD. W Panelu Administracyjnym można zatem wybierać już tylko skórki typu RWD. Jednocześnie przypominamy o możliwości tworzenia własnych skórek na bazie tych, które są dostępne publicznie. Instrukcja tworzenia własnej skórki dostępna jest pod adresem http://www.wapro.pl/wapro/b2c-wsparcie – sekcja „Konfiguracja wyglądu > Tworzenie własnej skórki RWD”.

Wyskakujące okienka (popup’y)
Nowa wersja wnosi możliwość łatwego tworzenia wyskakujących okienek, tzw. „popupów”, które mogą być pokazywane klientom, by zakomunikować im ważne informacje, zachęcić do udziału w promocji, zapisu na newsletter, itp. Treści „popupów” tworzone są na podstawie wstawek własnych, a konfiguracja umożliwia określenie na jakich stronach okienka mają się wyświetlać, ile razy dla danego użytkownika, w jakim zakresie czasowym i dla jakich grup klientów. Wyskakujące okienka można tworzyć w module CMS > Edycja treści > Wyskakujące okienka.

Wyłączenie konieczności potwierdzenia zamówienia dla Klienta niezarejestrowanego (B2C)
Dotychczas, w sklepach B2C klienci, którzy składali zamówienie bez zakładania konta, musieli potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie w link zawarty w powiadomieniu mailowym, zanim zamówienie to mogło być wyeksportowane do WAPRO Mag. W nowej wersji dodaliśmy możliwość wyłączenia tego ograniczenia, dzięki czemu zamówienie może od razu trafić do systemu WAPRO Mag. W celu uzyskania takiej konfiguracji, w module Sklep > Konfiguracja > Proces zakupowy, należy aktywować funkcję „Ignoruj potwierdzenia zamówień dla anonimowych użytkowników”.

Ułatwienie ustawienia kolejności promocji
W nowej wersji wprowadzone zostało ulepszone zarządzanie priorytetami rabatów wewnętrznych (bez kuponów). Priorytet rabatu można teraz określać podczas jego tworzenia i edycji (także już po złożeniu zamówienia z wykorzystaniem rabatu) poprzez określenie stopnia: 1. Najwyższy priorytet, 2. Najniższy priorytet, 3. Po konkretnym rabacie – tu wprowadzona została możliwość wyszukiwania rabatów w polu zmiany priorytetu rabatu. Aplikacja podpowiada pasujące rekordy już po jednym znaku wprowadzonym w okno wyszukiwania.

Usuwanie faktur i rozrachunków (B2B)
W nowej wersji dodaliśmy możliwość samodzielnego, ręcznego usuwania faktur i rozrachunków. Można tego dokonać w Panelu Administracyjnym z poziomu list zawierających te dokumenty.

Przesuwanie oddziałów pomiędzy grupami (B2B)
W module Sklep > Grupy oddziałów kontrahentów dodaliśmy możliwość przenoszenia oddziałów między grupami oddziałów – akcja „Przenieś oddziały kontrahentów”. Przeniesienie oddziału skutkuje jego usunięciem z grupy oddziałów, do której dotychczas należał. Lista grup została posortowana alfabetycznie.

Numer własny zamówienia klienta (B2B)
W nowej wersji sklepów typu B2B, dodaliśmy możliwość włączenia pola, w którym klienci mogą podawać własne numery zamówień, dzięki czemu łatwiej mogą identyfikować je w późniejszej pracy. Pole to pojawia się w drugim kroku zamówienia, nad polem „Komentarz”. Włączenie tego pola możemy uzyskać przestawiając flagę „Umożliwiaj dodawanie numeru klienta” w module Administracja > Ustawienia sklepu > Sprzedaż > Proces Składania Zamówienia.

Wprowadziliśmy także szereg drobniejszych poprawek i usprawnień, zwiększających komfort Państwa i Państwa klientów.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail serwis.wapro@assecobs.pl

Pozdrawiamy,

Zespół WAPRO B2C/B2B