WRÓĆ DO LISTY ARTYKUŁÓW

Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT) – nowe zasady

Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”

Usługa umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

Pomoc techniczna WAPRO ERP jest obecnie dostępna dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:

Bezpłatna elektroniczna pomoc techniczna 

• Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem serwisu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h (wyższy priorytet względem zgłoszeń e-mail).
• Pomoc mailowa

Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

• Dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji
• Dla użytkowników WAPRO Online (w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online)
• Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C. Dla tych użytkowników TPT obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Po okresie wygaśnięcia bezpłatnej pomocy technicznej (30 dni od daty aktywacji wersji płatnej) TPT dostępne jest po wykupieniu abonamentów.

Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)

• Abonament 30 (dni kalendarzowych) – 129 zł netto
• Abonament 360 (dni kalendarzowych) – 1299 zł netto
Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.
Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.

 

Zobacz także