WRÓĆ DO LISTY ARTYKUŁÓW

Już działa! e-Commerce Chatbot by Asseco

Zgodnie z zapowiedziami, prężnie pracowaliśmy nad stworzeniem dla Was wirtualnego doradcy, który wspomoże Was w sprzedaży i obsłudze klienta. Rozwiązanie, jakim jest chatbot, to nie tylko najgorętszy trend technologiczny w e-Commerce, to przede wszystkim kluczowa inicjatywa, na którą oddaliście swoje głosy w planach rozwojowych Wapro e-Commerce na rok 2022.

Chatbot jest gotowym, skonfigurowanym i działającym rozwiązaniem. Usługa jest gotowa do pracy od razu po włączeniu*.

W Panelu administracyjnym w module Chatbot znajdziecie instrukcję, z której dowiecie się, jak działa chatbot w usłudze Wapro.

* Uruchomienie usługi w Wapro e-Commerce działa tak samo, jak w przypadku innych usług dodatkowo płatnych.

Ta inwestycja tnie koszty!

Koszty 👩‍💻🌜 pracowników infolinii z nocnej i wieczornej zmiany, 💁‍♀️💁‍♂️ pracowników, którzy muszą odpowiadać na podstawowe i powtarzające się pytania, oraz 🧑‍💻🌍 pracowników do obsługi klientów zagranicznych mocno wpływają na rentowność firmy. Zamiast angażować do tych procesów pracownika, zainwestuj w wirtualnego doradcę, który działa 24 godziny na dobę, może rozmawiać z dowolną liczbą klientów jednocześnie i nigdy się nie znudzi. Chatbot uwolni etaty w Twojej firmie.

Szczegółowe informacje na temat chatbota zawarliśmy w załączonej broszurze.

Zapraszamy do korzystania z nowej usługi!
Zespół Platformy e-Commerce dla Wapro