Z przyjemnością informujemy, że dokonaliśmy aktualizacji platformy WAPRO B2C/B2B/Hybrid do wersji 5.7.1. W nowej wersji systemu udostępniliśmy m.in.:
- zmodernizowany kolejny moduł Panelu Administracyjnego – Cenniki (w systemach B2B oraz Hybrid)
- nową funkcjonalność – Webhooks, która pozwala na automatyczne przekazywanie innym aplikacjom informacji o zdarzeniach w momencie ich wystąpienia
- możliwość indywidualnego określania dla każdego Produktu czy ma być on prezentowany w Sklepie w przypadku jego braku na stanie magazynowym
- nową możliwość korzystania z Gniazd rozszerzeń do wyliczania Kosztów dostawy i/lub Dodatkowych kosztów dostawy poprzez dodanie algorytmu wyliczającego koszty w postaci kodu JavaScript
- Tłumaczenia AI w kolejnych modułach: Oferty dedykowane, Warianty, Oferty standardowe (B2B/Hybrid)
- możliwość przejmowania do podglądu i edycji Koszyków stworzonych przez innych Użytkowników tego samego Oddziału kontrahenta (dla kont B2B/Hybrid, które korzystają z opcji Wielu koszyków)
- konfigurację pozwalającą na wyświetlanie na karcie Produktu w Sklepie komunikatu o możliwości wysyłki tego samego dnia, o ile zamówienie zostanie złożone do określonej godziny oraz licznika odliczającego czas na złożenie zamówienia
- możliwość automatycznej dezaktywacji Oddziałów kontrahentów, w imieniu których Użytkownicy nie logowali się przez określony czas (B2B/Hybrid)
- możliwość generowania Raportu wykorzystania kodów rabatowych (dla kont B2C)
- przypisywanie Atrybutów pozycji zamówienia do pozycji w Zamówieniach w Panelu Administracyjnym
- grupowe usuwanie Kategorii w Panelu Administracyjnym
- nowe opcje grupowego zarządzania przypisaniem Oddziałów kontrahentów do Ofert dedykowanych
- najnowszą wersję integracji z bramką płatności eService – eService Global Payment
- opcję ręcznego anulowania, rozpoczętych, ale nie potwierdzonych transakcji – w celu usprawnienia procesu płatności za konto i usługi
I wiele więcej! Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi wprowadzonymi zmianami i ich szczegółowymi opisami: